gallery/logo

Lojalitetsdrivande kommunikation för hela kundresan

Strategi, system och kommunikation som skapar en stark kundlojalitet

Är du intresserad av hur ni kan utveckla er kundkommunikation
och arbeta tillsammans med oss? Ta kontakt så tar vi en diskussion!

 


Kontaktpersoner:
 

Niklas Borgsved,
CEO
niklas.borgsved@mentoracademies.se
Mobil: 0733-40 36 70
LinkedIn: linkedin.com/in/borgsved


Dan Haneklint,
Founding Partner
dan.haneklint@mentoracademies.se
Mobil: 0708-15 12 43
LinkedIn: linkedin.com/in/haneklint

Den övergripande målsättningen är att bidra till uppdragsgivarnas tillväxt och lönsamhet genom att öka kundlivslängden, skapa en större share-of-wallet per kund, bättre marginaler och locka fler nya kunder på rekommendation av de befintliga kunderna. Eftersom vi har denna tydliga målbild skapar vi alltid business case för våra projekt som visar vilka affärsresultat och vilken avkastning arbetet ger.

Mentor ägs och drivs av Dan Haneklint och Niklas Borgsved. Tillsammans har vi över
40 års erfarenhet från kommunikation, relationsmarknadsföring och kundlojalitetsarbete, bland annat från Edelman, More, Wunderman, Kaplan och Blackberry.


Några exempel på uppdragsgivare som vi har hjälpt under åren är Microsoft, Accenture, Mannheimer Swartling, Lufthansa, Xerox, Clas Ohlson, ABB, Ericsson och Scania.

Mentor arbetar enligt en väl beprövad och effektiv process för att leverera strategier,
systemlösningar och kommunikation av hög kvalitet, som ger tydliga resultat.

gallery/TheOffice
gallery/Business values

Konsulterna på Mentor har lång erfarenhet av
relationsmarknadsföring, CRM och kundlojalitetsarbete.

Vi är experter på att hjälpa uppdragsgivarna att skapa en kundkommunikation
som bidrar till en stark och positiv kundupplevelse, en starkare kundrelation,
mer affärer och inte minst kunder som blir allt mer lojala över tid.

Ta hjälp av oss för att skapa behovsanpassad, regelstyrd kommunikation

för hela kundresan, som i varje steg driver en starkare kundlojalitet.

gallery/Mentor Leverans

Kartläggning av kundprofiler, behovsprofiler och faser i kundresan. Regelverk för kommunikation som 
stärker kundupplevelsen och kundlojaliteten i varje steg.

Anpassningar i befintliga system, t ex Dynamics CRM, Salesforce eller Lime. Eventuell komplettering med system för kommunikation som t ex HubSpot. 

Kreativa lösningar och skapande av moduler för kommunikation som passar det regelverk som är uppsatt. Löpande insatser för att  producera och driva kommunikationen.