Tomas Yangbyn har en lång och gedigen erfarenhet från arbete med kundservice, kundrelationer, utveckling av kundupplevelse samt kundinsiktsarbete. Tomas har i detta arbete omfattande erfarenhet och insikter i hur digitala verktyg och lösningar kan användas för att utveckla organisation, processer och gränssnitt inom kundservice och kundupplevelsen. Tomas är väl insatt i hur beslutsprocesser och ledningsarbete fungerar inom större företag och är rådgivare för ledande befattningar.

Tomas Yangbyn

Bakgrund:

 

  • Digital Development, Customer Service, Viasat Sverige

  • Head of Customer Service & VoC Insights, Viaplay AB

  • Customer Care Consultant, Crowdnet.biz

  • Head of Operations and Delivery,
    Scandinavia, Symbio Sweden

  • Head of Customer Engagement Management,
    EMEA, Nokia Siemens Networks

  • Deployment Program Head, Nokia Siemens Networks

  • Manager of Global TACs, Nokia Services

  • Account Manager & Services Business Partner, Nokia

 

Exempel på Mentorprogram:

Kundservicechef

Kundsupport

Kundupplevelse

Kundinsikter

Digital transformering

Digital affärsutveckling

gallery/tomasyangbyn

Få förslag på ett Mentorprogram med Tomas!

Namn:  
E-post:  
Företag (frivilligt):  
Ditt behov av mentor:  

Fyll i formuläret här intill så återkommer vi till dig med ett förslag på mentorprogram anpassat för ditt behov. Du kan själv välja att göra förändringar i programmet och väljer sedan om du vill genomföra det.

 

Förslaget är kostnadsfritt och innebär inga förpliktelser från din sida.

 

Kostnaden för att genomföra ett mentorprogram är normalt 3 000 kr per möte. Vanligt är att man genomför ett möte varannan månad under en period, men mentorn finns också tillgänglig som bollplank däremellan.