Martin Ödman är expert på relationsmarknadsföring och att dra nytta av de digitala kanalerna i marknadsföring och kommunikation. Martin har en lång erfarenhet av roller inom framförallt B2B-marknadsföring där han har utvecklat kommunikationen och RM-arbetet, bland annat genom innehållsstrategier, digitala plattformar och innovativa koncept för att bryta ny mark. Martin är väl insatt i hur beslutsprocesser och ledningsarbete fungerar inom större företag och är rådgivare för ledande befattningar.

Martin Ödman

Bakgrund:

 

  • Digital Dialogue Manager, Veidekke Bostad

  • Social Media Manager, PwC

  • Head of digital marketing, NCC Housing

  • Digital Manager Nordics, GSK

  • Strategist, Ottoboni

Exempel på Mentorprogram:

B2B-marknadsföring
Relationsmarknadsföring
Digital strategi
Sociala Media

gallery/martin ödman sv

Få förslag på ett Mentorprogram med Martin!

Namn:  
E-post:  
Företag (frivilligt):  
Ditt behov av mentor:  

Fyll i formuläret här intill så återkommer vi till dig med ett förslag på mentorprogram anpassat för ditt behov. Du kan själv välja att göra förändringar i programmet och väljer sedan om du vill genomföra det.

 

Förslaget är kostnadsfritt och innebär inga förpliktelser från din sida.

 

Kostnaden för att genomföra ett mentorprogram är normalt 3 000 kr per möte. Vanligt är att man genomför ett möte varannan månad under en period, men mentorn finns också tillgänglig som bollplank däremellan.