Marie Wetterstrand har en lång och gedigen erfarenhet 
från att själv vara beslutsfattare med över 20 år som ledare. Hon har främst arbetat med kundservice och frågor 
rörande kundnöjdhet och kundnytta, kvalitetsarbete, förändringsledning och organisationskultur. Marie är väl insatt i hur beslutsprocesser och ledningsarbete fungerar inom större företag och är rådgivare för ledande befattningar. Hon har även god kunskap och inblick i arbete med gruppdynamik och lagsamarbete, och är där stöd för ledare som vill utvecklas och få ut det bästa av sina medarbetare och team. Som internationellt certifierad
coach och mentor erbjuder Marie verktyg för både den
egna och gruppens fortsatta utveckling.

Marie Wetterstrand

Bakgrund:

 

  • CEO and Founder, Way2Grow

  • Head of Customer Service, Apotekstjänst

  • Head of department Quality & Methods
    Manager, Renault Nordic

  • Head of department Customer Relations
    Manager, Renault Nordic

  • Customer Care Manager / Project Manager, Textilia

  • Region/Site Manager, Info Team

 

Exempel på Mentorprogram:

Kundservicechef

Förändringsledning

Organisationskultur

gallery/marie wetterstrand

Få förslag på ett Mentorprogram med Marie!

Namn:  
E-post:  
Företag (frivilligt):  
Ditt behov av mentor:  
gallery/marie youtube

Se tips från Marie på YouTube:

Fyll i formuläret här intill så återkommer vi till dig med ett förslag på mentorprogram anpassat för ditt behov. Du kan själv välja att göra förändringar i programmet och väljer sedan om du vill genomföra det.

 

Förslaget är kostnadsfritt och innebär inga förpliktelser från din sida.

 

Kostnaden för att genomföra ett mentorprogram är normalt 3 000 kr per möte. Vanligt är att man genomför ett möte varannan månad under en period, men mentorn finns också tillgänglig som bollplank däremellan.