Marie Wetterstrand har en lång och gedigen erfarenhet
från från ledarskap och främst arbete med kundservice, kvalitetsarbete, förändringsledning och organisationskultur. Marie är väl insatt i hur beslutsprocesser och ledningsarbete fungerar inom större företag och är rådgivare för ledande befattningar. Marie har även god kunskap och inblick i arbete med gruppdynamik och lagsamarbete, och är där stöd för ledare som vill få ut det mesta av sina medarbetare och team.

Marie Wetterstrand

Bakgrund:

 

  • CEO and Founder, Way2Grow

  • Head of Customer Service, Apotekstjänst

  • Head of department Quality & Methods
    Manager, Renault Nordic

  • Head of department Customer Relations
    Manager, Renault Nordic

  • Customer Care Manager / Project Manager, Textilia

  • Region/Site Manager, Info Team

 

Expert inom:

Kundservice

Förändringsledning

Organisationskultur

gallery/marie wetterstrand

Gör förfrågan för att träffa Marie

Namn:  
Företag:  
E-post:  
Vill diskutera:  
gallery/1timme