Helén Rigamonti har en lång och gedigen erfarenhet från ledarskap, organisationsutveckling och organisationsanpassning i såväl mindre som större verksamheter. Helén har även gedigen erfarenhet inom kundservice och kundfokusarbete samt specialistkompetens inom Customer Success-program för att utveckla verksamheten med kundnyttan som drivande kraft. Helén är mycket väl insatt i hur beslutsprocesser och ledningsarbete fungerar inom större företag och organisationer, och är även rådgivare för ledande befattningar samt ledningsgrupper.

Helén Rigamonti

Bakgrund:

 

  • Unit Manager Customer Service & Inhouse
    Interpretation, Semantix Sverige

  • Unit Manager Inhouse Interpretation,
    Sweden, Semantix Sverige

  • Chef Tolkcenter, Semantix Sverige

  • Chef Customer Success, Unikum - Net AB

  • Nordic Director Customer Operation, Cision

  • Account Manager, Observer

  • Teamleader Academy, Observer/Waymaker

  • Account Manager, Waymaker

  • Gruppchef Kundcenter, Svenska Media

 

Exempel på Mentorprogram:

Ledarskapsutveckling

Interkulturellt ledarskap

Organisationsutveckling

Organisationsanpassning

Kundservice och Kundfokus Customer Success

gallery/helén rigamonti

Få förslag på ett Mentorprogram med Helén!

Namn:  
E-post:  
Företag (frivilligt):  
Ditt behov av mentor:  
gallery/skärmavbild 2018-10-20 kl. 20.47.24

Läs mer om Heléns bok om mångkulturella organisationer

Fyll i formuläret här intill så återkommer vi till dig med ett förslag på mentorprogram anpassat för ditt behov. Du kan själv välja att göra förändringar i programmet och väljer sedan om du vill genomföra det.

 

Förslaget är kostnadsfritt och innebär inga förpliktelser från din sida.

 

Kostnaden för att genomföra ett mentorprogram är normalt 3 000 kr per möte. Vanligt är att man genomför ett möte varannan månad under en period, men mentorn finns också tillgänglig som bollplank däremellan.