gallery/mentor logotyp

Experts in making you Experts

Med fokus på
expertis och positionering 

 

På Mentor Academies har vi glädjen att arbeta med erfarna experter i verksamheter som vill ha en stark
expertposition. Positionen som en ledande expert och "thought leader" på marknaden kräver gediget arbete men kommer också med tydliga affärsfördelar.
Genom rätt analys, strategi, expertteam, processer
och kommunikation för att visa upp och nå ut
med sin expertis, stärker företag sin expertposition.
Effekten är att de får nya kunder och fler affärer, och inte minst att deras expertis kommer till mer nytta. 
För oss blir det ett kvitto på vår mission, att sprida expertis för att driva positiv utveckling.

 

Hur ser din verksamhets expertposition ut? 
Hur uppfattas ni som experter i förhållande till olika kundbehov och mot era konkurrenter? Hur kan ni arbeta med att lyfta fram er expertis, kommunicera
och erbjuda innehåll för att stärka er position? Med vår analysmodell får ni ett tydligt och bra beslutsunderlag för hur ni ska arbeta med er positionering. Utifrån era behov hjälper vi er även med strategi för hur ni ska uppfattas som experter mot olika målgrupper, och vilken expertis ni ska lyfta fram, hur ert team av interna experter ska se ut, processer för effektiva arbetssätt
och bra innehållsformat för att göra det smidigt för era experter att driva på de rätta expertpositionerna.


Tveka inte att höra av dig för att få råd om hur ni kan lyfta fram och visa upp er expertis på ett effektivare sätt
och ta en vinnande expertposition!

Niklas Borgsved
CEO
niklas.borgsved @ mentoracademies.se
0733-40 36 70

Dan Haneklint
CMO
dan.haneklint @ mentoracademies.se
0708-15 12 43

"Genom rätt analys, strategi, expertteam, processer och
kommunikation för att visa upp
och nå ut med sin expertis,
stärker företag sin expertposition.
Effekten är att de får nya kunder och fler affärer, och inte minst att deras expertis kommer till mer nytta. För oss blir det ett kvitto på vår mission, att sprida expertis för
att driva positiv utveckling."

"Hur kan ni arbeta med att lyfta fram er expertis, kommunicera
och erbjuda innehåll för att stärka er position? Med vår analysmodell får ni ett tydligt och bra beslutsunderlag för hur ni ska arbeta med er positionering.
"

gallery/dan small
gallery/borgsved
gallery/linkedin-logo

Följ oss på LinkedIn
för nyheter och innehåll